pravidla LT XVI verze 1.0

Pravidla se mohou měnit až do startu, kde obdržíte vytištěnou finální verzi pravidel. Změny oproti předchozí verzi budou graficky odlišeny a s každou změnou se zvýší verze pravidel. Za změny se nepovažují opravy překlepů apod., které nemohou ovlivnit výklad pravidel.

Základní informace

Lhota Trophy XVI je jednodenní hra, která se odehrává na území Evropské unie a startuje ve městě/obci/vesnici, která ma ve svém názvu Lhota. Cílem hry je především pobavit účastníky i pořadatele. Cílem hry je dojet do cíle v plném počtu, v časovém limitu a s minimálním počtem najetých a trestných kilometrů. Hra končí 4.10.2014 ve 20:00 na předem neznámém místě. Základní jednotkou hry je tým. Tým tvoří posádka motorového vozidla o maximálním počtu 5 lidí, z nichž alespoň jeden musí být starší 18 let. Hry se může zúčastnit až 50 týmů. Neporušujte pravidla silničního provozu ani jiné vyhlášky či zákony země, ve kterých se hra odehrává. Nevstupujte na soukromé pozemky pokud tak není výslovně uvedeno. Hra je konkurenční. Týmy si nesmí navzájem pomáhat. Výjimkou může být prolog. Je zakázáno následovat jiný tým za účelem postupu k dalšímu stanovišti. Tým smí používat pouze to motorové vozidlo, ze kterého byl odečten stav kilometrů na startu. Pokud není uvedeno jinak, je použití jakýchkoliv jiných (i nemotorových) dopravních prostředků zakázáno. Za porušení pravidel může být tým diskvalifikován. Hry se účastníte na vlastní nebezpečí.

Start hry

Lhota Trophy XVI začíná 4.10.2014 v 6:00. Podrobnějsí informace o startu hry se dozvíte během prologu. Doporučujeme být na startu s rozumným předstihem, ideálně již v 5:30. Každý tým na startu přistaví vozidlo k odečtu kilometrů a ve vlastním zájmu si sesynchronizuje čas s oficiálním časem pořadatelů. Každý tým na startu obdrží:

Přesně v 6:00 budou zveřejněny symboly obálek pro první patro.

Cíl hry

Lhota Trophy XVI končí 4.10.2014 ve 20:00. Týmy, které dorazí mezi 19:30 a 20:00 budou penalizovány. Týmy, které dorazí po 20:00 budou diskvalifikovány. Cíl je na předem neznámém místě. Přesnou polohu cíle se dozvíte během hry. Tým musí do cíle dorazit v kompletním složení, pokud není pořadateli určeno jinak. V cíli bude týmu odečten stav tachometru a tým musí odevzdat neporušené diskvalifikační obálky.

Stanoviště hry

Soutěž se skládá ze startu, 9 stanovišť rozdělených do 3 pater a cíle. Stanoviště 1. patra budou otevřena alespoň 7:00-12:00, stanoviště 2. patra budou otevřena alespoň 10:00-17:00 a stanoviště 3. patra budou otevřena alespoň 13:00-19:30. Je možné, že stanoviště budou otevřena i déle, není to však zaručeno, proto na to v žádném případě nespoléhejte. Pokud však bude možné získat kód A resp. B v souladu se smyslem hry a dle ostatních pravidel, můžete tak učinit. Poloha stanovišť není dopředu známa. Je třeba ji zjistit vyluštěním šifer. Každé stanoviště je označeno logem LT XVI a obsahuje:

Šifry

Pro zašifrování zpráv je použita anglická 26 písmenná abeceda bez CH, pokud není řečeno zřetelně, nezašifrovanou formou jinak a/nebo nevyplývá-li z povahy šifry něco jiného. Text, který je psán kurzívou není součásní šifry

Penalizace

Tým bude penalizován trestnými kilometry za:

Obálky

Každý tým dostane 12 obálek označených symboly:

Neotvnírejte obálku dokud si nejste jisti, že ji máte otevřít.

Hodnocení

Rozhodující kritéria pro pořadí (dle důležitosti):